Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky pro elektronický nákup v internetovém obchodě www.topshock.cz

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující potvrzením závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme Vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat non-stop. Objednávat zboží může zákazník pomocí nástroje nákupní košík, dále pomocí e-mailu, případně telefonicky. Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, váha, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat. Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky. Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím. V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně a s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

 

3) Doprava zboží k zákazníkovi

 

Cena poštovného v rámci ČR:

Při platbě předem: 100 Kč

Na dobírku: 140 Kč

Cena poštovného na Slovensko:

Při platbě předem: 200 Kč

Na dobírku: 300 Kč

 

Prodávající si vyhrazuje právo u zboží s nadměrnou hmotností či nepravidelným tvarem nabídnout kupujícímu individuální cenu dopravného.

 

4) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 48 hodin od jejího podání, o potvrzení objednávky Vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky,  o odeslání budete taktéž informováni e-mailem nebo telefonicky. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat.

5) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Kupující má právo každou objednávku do 24 hodin od jejího vyytvoření zrušit a to telefonicky, či e-mailem a to i bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby. U opakovaných žádostí o stornování objednávky a vícečetné objednávky se storny si vyhrazujeme právo takového objednavatele odstavit od registračního systému..

 

6) DODACÍ LHŮTA

Většinu zboží máme skladem a jsme schopni ho zákazníkovi doručit do 2-3 dnů od obdržení objednávky. Po telefonické domluvě je možné dodat zboží do následujícího dne.

U keramických váz je dodací lhůta 10 dní.

U zahradních soch, pokud je daný výrobek skladem, je dodací lhůta 10 dní. V případě že Vámi objednaná socha není skladem, je dodací lhůta 21 dní (sochu Vám necháme vyrobit na zakázku).


7) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem České republiky. Kupující je povinen zboží při jeho převzetí a bezprostředně po něm prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Tyto vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje zejména na vady vzniklé:

a) běžným používáním (opotřebení, oděrky, blednutí, praskání atp.)

b) nesprávným použitím výrobku (venkovní použití v rozporu s návodem nebo  ve zjevně nevyhovujících podmínkách atp.)

c) nesprávným skladováním (vysoká/nízká vlhkost, nepřiměřené teploty, přímé vystavení náchylných povrchů slunci atp.)

Postup při reklamaci:

1) informujte nás neprodleně o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně

2) domluvíme se na konkrétním postupu řešení dané reklamace

2) v případě, že se domluvíme na vrácení zboží, zašlete jej jako doporučený balík  (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu, a doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, resp. od data převzetí reklamovaného zboží naší firmou.